Vaše prístupové údaje sú bezpečne zašifrované, keďže naša aplikácia používa zabezpečený hypertextový prenosový protokol - https. Vaše dáta sú chránené lepšie ako vo vašom počítači. Sú totiž uložené na zabezpečenom serveri a chránené SSL kódovaním, takže sa k ním nikto nepovolaný nedostane. Všetky údaje sú denne automaticky zálohované.
Témy:
Túto informáciu nájdete v cenníku aplikácie. Podľa zvoleného počtu prevádzok sa vám v cenníku zobrazí celková cena bez ako aj DPH.
Pozrite si tiež:
Témy:
Do aplikácie sa zaregistrujete kliknutím na tlačidlo „Vyskúšať aplikáciu“, ktoré nájdete v pravom hornom rohu. Po registrácii vám začne plynúť bezplatné skúšobné obdobie v trvaní 90 dní. Po jeho uplynutí bude nasledovať platené ročné obdobie, ak sa pre používanie aplikácie rozhodnete a uhradíte zaslanú zálohovú faktúru.
Témy:
Do aplikácie sa prihlásite kliknutím na tlačidlo „Prihlásenie“, ktoré nájdete v pravom hornom rohu.
Témy:
Všetky vaše údaje, ktoré zadáte do aplikácie počas bezplatného skúšobného obdobia, zostanú v aplikácii aj jeho skončení a po úhrade faktúry za používanie aplikácie. Počas skúšobného obdobia máte k dispozícii plnú verziu aplikácie bez akýchkoľvek obmedzení.
Témy:
Od 1. 1. 2025 sa ohlásenie o vzniku odpadu a nakladaní s ním za rok 2024 bude podávať už len elektronicky priamo v ISOH - Informačnom systéme odpadového hospodárstva. Umožňuje to aktuálne znenie zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a vyhlášky MŽP SR č. 366/2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti.
Plánovaný termín spustenia štvrťročného ohlasovania údajov z EEO - elektronickej evidencie odpadov do ISOH je 1. 1. 2026. Túto povinnosť ustanovuje nová vyhláška MŽP SR č. 89/2024 Z. z. o evidenčnej a ohlasovacej povinnosti pre všetky subjekty (okrem tzv. "pôvodných" pôvodcov a sprostredkovateľov) a spresňuje aj spôsob ohlasovania údajov z evidencie do ISOH.
Pozrite tiež aktuálne informácie o ISOH: Informácie o zavedení elektronickej evidencie odpadov v SR
Témy:
Registrácia v aplikácii nie je záväzná.
Po registrácii môžete využívať a testovať aplikáciu až 90+ dní zadarmo. V rámci bezplatného skúšobného obdobia máte k dispozícii plnú verziu aplikácie. Pred koncom skúšobného obdobia vám na fakturačný email, ktorý ste uviedli pri registrácii, zašleme zálohovú faktúru. Ak sa rozhodnete pre používanie aplikácie aj po skončení skúšobného obdobia, zálohovú faktúru uhradíte. Ak zálohovú faktúru neuhradíte do dátumu jej splatnosti, váš prístup bude po skončení bezplatného skúšobného obdobia deaktivovaný.
Rozhodnutie či budete používať platenú verziu aplikácie je len na vás. Rovnako to platí aj pre nasledujúce predplatené obdobia.
Témy:
Zálohovú faktúru vám doručíme emailom približne 15 dní pred skončením bezplatného skúšobného alebo riadneho predplateného obdobia. Riadnu faktúru vám doručíme emailom po prijatí úhrady zálohovej faktúry do 15 dní od prijatia platby.
Témy:
Ak neuhradíte zálohovú faktúru, váš prístup do aplikácie bude po skončení bezplatného skúšobného alebo riadneho predplatného obdobia deaktivovaný.
Témy:
Ak už bola vaša firma v minulosti v aplikácii zaregistrovaná, no po bezplatnom skúšobnom alebo riadnom predplatnom období ste neuhradili zálohovú faktúru, váš účet bol deaktivovaný. Ak chcete aplikáciu opätovne používať, je potrebné nás kontaktovať so žiadosťou o obnovenie vášho účtu. V takomto prípade vám bude emailom doručená zálohová faktúra a po jej uhradení bude váš účet opätovne aktivovaný.
Témy:
Áno, o vystavenie riadnej faktúry nás stačí požiadať odpoveďou na email s doručenou zálohovou faktúrou.
Témy:
Ohlásenie o vzniku odpadu a nakladaní s ním podáva každý subjekt (pôvodca či nasledujúci držiteľ) - právnická osoba alebo fyzická osoba - podnikateľ (SZČO), ak nakladá ročne v súhrne:
Pozrite si tiež:
Ak potrebujete vypracovať ročné ohlásenie o vzniku odpadu, môžete tak urobiť sami prostredníctvom našej online aplikácie, alebo využiť službu "Nechám to na vás".
Témy:
Ohlásenie o vzniku odpadu a nakladaní s ním sa podáva do 28. februára za predchádzajúci kalendárny rok.
Od 1.1.2025 bude možné ohlásenie o odpade podať už len elektronicky prostredníctvom informačného systému odpadového hospodárstva - ISOH a to výlučne v období od 1. januára do 28. februára. Po tomto termíne budú príslušné elektronické služby zablokované a podanie už nebude možné.
Pozrite si tiež:
Ak potrebujete vypracovať ročné ohlásenie o vzniku odpadu, môžete tak urobiť sami prostredníctvom našej online aplikácie, alebo využiť službu "Nechám to na vás".
Témy:
Ohlásenie o vzniku odpadu a nakladaní s ním za rok 2024 sa od 1.1.2025 podáva už len elektronicky v ISOH - Informačnom systéme odpadového hospodárstva.
Ohlásenia za roky 2023 a skoršie sa podávali príslušným okresným úradom a to buď poštou alebo elektronicky prostredníctvom ÚPVS (www.slovensko.sk).
Pozrite si tiež:
Ak potrebujete vypracovať ročné ohlásenie o vzniku odpadu, môžete tak urobiť sami prostredníctvom našej online aplikácie, alebo využiť službu "Nechám to na vás".
Témy:
Evidenciu odpadu musí podľa zákona č. 79/2015 Z. z. viesť každý držiteľ odpadu (pôvodca, obchodník, sprostredkovateľ, subjekt vykonávajúci zber, zhodnocovanie alebo zneškodňovanie a nasledujúci držiteľ) - právnická alebo fyzická osoba - podnikateľ (SZČO) bez ohľadu na množstvo (už od 1 gramu) a to najmenej raz mesačne (ak odpad vzniká pravidelne).
Evidencia odpadu sa vedie na evidenčnom liste odpadu (ELO) podľa prílohy č. 1 vyhlášky č. 366/2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti a to buď v písomnej alebo elektronickej forme.
Ak potrebujete viesť elektronickú evidenciu odpadu, môžete tak urobiť sami prostredníctvom našej online aplikácie, alebo využiť naše služby.
Témy:
Cena za používanie aplikácie sa používateľom fakturuje na rok dopredu podľa aktuálneho počtu prevádzok, ktoré plánujú počas roka využívať.
V prípade stavebných spoločností, ktoré odpady evidujú pre jednotlivé stavby ako miesta vzniku odpadov a ich počet počas roka môže kolísať, sa prvý krát fakturuje očakávaný počet prevádzok počas prvého roka, ktorý si používateľ pri registrácii zvolí alebo počet prevádzok vytvorených v aplikácii do skončenia skúšobného obdobia.
Pri opakovanej fakturácii, po uplynutí prvého roka, sa opäť fakturuje aktuálny počet prevádzok v aplikácii. Do fakturácie sa zahŕňajú len prevádzky v stave Aktívna. Prevádzky v stave Neaktívna sa nefakturujú, pričom sa zohľadňuje politika tzv. férového používania aplikácie.
Témy:
Na prihlásenie sa do ISOH - informačného systému odpadového hospodárstva je potrebný občiansky preukaz s čipom - eID štatutára organizácie (napr. konateľa alebo predsedu a pod.), na ktorom je uložený kvalifikovaný elektronický podpis - KEP jeho držiteľa. Prihlásenie sa do ISOH prebieha technicky cez portál slovensko.sk.
Pozrite si aj:
Témy:
Ročný poplatok za používanie aplikácie závisí od počtu prevádzok, pre ktoré potrebujete viesť evidenciu odpadu. Podľa zvoleného počtu prevádzok sa vám v cenníku zobrazí celková cena bez ako aj s DPH.
Jedna organizácia (firma, obec, združenie a i.) - IČO môže mať viacero prevádzok, za ktoré je potrebné viesť elektronickú evidenciu odpadu.
Cena aplikácie nezávisí od kódov činností (P, M, O, S, V, R, D), počtu používateľov, počtu záznamov ani počtu organizácií, ktoré môžete využívať neobmedzene.
Témy:
Odpoveď bola skopírovaná do schránky
Objednávam si vypracovanie ročného ohlásenia o vzniku odpadu a nakladaní s ním za rok 2024 a jeho dodanie v elektronickej verzii vo formátoch PDF a XML na podanie do ISOH.
Potvrdenie objednávky sme vám zaslali emailom.
02 6231 6231
08:00 - 16:00 (prac. dni)
Videonávody
ako pracovať s aplikáciou
Napíšte nám
ozveme sa vám do 24 h
Pre každého kto chce ušetriť čas